Er dritt lei julen før den kommer.

 

 

Bildet er tatt i desember i fjor.

 

Men nå er det satt opp igjen og julegata er oppe å lyser alt, de skal jo ikke tenne julegrana og julegata før den første søndagen i advent som er en tradisjon her i byen.

 

Fint med lys i gatene men man blir jo lei av julen lenge før den står for døren, jeg har ingen planer om å feire jul med tre eller noe annen mat enn det jeg pleier. Budsjettet for den uken som julaften er i og ukebudsjettet er på tre hundre kroner, jeg skal feire nyttårsaften med litt god mat og noe godt i glasset alene men det skal da gå veldig fint for jeg er jo vant til å være alene. Budsjettet til nyttårsfeiringen min skal være på fem hundre utenom, men tre hundre resten av uken så den dagen og kvelden skal jeg virkelig kose meg.

 

Jul får være jul skal da sette fram noen nisser og ta fram det lille juletreet som er ferdig pyntet, det er uten lys sånn som det var i gamledager i fattigmannshusene  sånn skal det være og slik kommer det til å bli.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Høres trist ut, tenker på deg❤️Skal klikke på annonsene dine, håper det er med å bidra til noen kroner ekstra fremover.

      1. Nei det er da ikke trist vel jeg har blitt vant til det, er man alene så er en alene. Takk for tankene dine at du tenker på meg. Tusen takk for klikkene dine dem bidrar til en lønn neste måned som utbetales rundt jul håper jeg.

        Ønsker deg en kjempefin fredagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg