Er det virkelig slik at noen vet bedre hvordan mitt liv er.

 

 

 

Trodde ikke at et hverdagsliv eller liv skal settes i en felles firkant eller boks og er man passer man ikke i i den boksen så er min hverdag feil, nei slik er det ikke i mine øyne hvis jeg er hos min venninne på en kaffekopp og en koselig samtale er noe som er god både for meg og for henne så da lurer jeg på hva som kan være feil i det.

 

Og setter også ord på ett problem i mitt liv er det feil å gjøre det, som å ha dårlig råd og at jeg samler tomflasker for å spe på økonomien min er det feil ja vel det er den personen som mener at det er feil får gå litt mer i seg selv å se min situasjon i dette. Det var en kommentar som kom i forrige innlegg den står der, jeg skriver om min hverdag og mitt liv på godt og vondt å de som ikke liker det jeg skriver får jo finne på noe annet for jeg kommer til å skrive som jeg pleier med litt annet inni mellom.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

22 kommentarer
    1. Det er bare slik det er. Her i bloggverdenen er det visst mange vet bedre enn meg selv hvem jeg er. De tillegger meg tanker, intensjoner og handlinger. Men saken er at de vet ikke en dritt, de leser en blogg og rører til hva de leser til noe helt annet enn virkeligheten. Til syvende og sist sier det mer om dem enn om oss. Klem til deg 🥰

      1. Du sier noe der de river innlegget fra hverandre og setter det sammen igjen som de vil, eller så tar de alt til seg som om innlegget er om dem noe det ikke er.

        Syntes bare det er synd for jeg skriver jo om mitt liv ikke om dem, er jo synd på dem hvis de har det som meg under ingen å leve slik.

        Ønsker deg og dine en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

        1. Riktig. På meg så ser det ut til at du skjønner mer enn dem som holder på slik. Greit å få et nyttig tips og et kjerringråd innimellom, men at noen skal fortelle meg hvem jeg er og hva jeg skal gjøre her i livet blir for dumt. Forstår jeg deg rett så tenker du som meg der 😜

          1. Der hadde vi samme tankegang og jeg har funnet det ut for lenge siden at det er slik, ja det er greit med nyttige tips og kjerringråd men når det går på person og ikke det jeg faktisk skriver da og andre bloggere da går det for langt.

            Lag deg en fin fin kveld og en riktig god natt når den tiden kommer.

            Klem fra meg til deg.

    2. Det er din blogg – du skriver om din hverdag – det er tydeligvis ikke alle som tror det er din hverdag, men det er det jo faktisk. Du får til det du klarer – vær heller så stolt av deg sjøl! Du har dine faste lesere – og de er det jo ganske så mange av! Skriv for oss, du! Klemmer <3

      1. Ja det skal jeg være stolt av det jeg får til og den jeg er, ja jeg har mange faste lesere og denne kommentaren kom fra ei som ikke har vært inne og kommentert på en stund den siste kom i juni. Men da kom det også bare kritikk på hva jeg gjør.

        Jeg er glad i dere alle som er innom bloggen min og dere som er faste lesere og dem er det mange av, så jeg skal fortsette som jeg pleier for det er jo min blogg som du sier.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Takk jeg skal fortsette som jeg pleier, det var ikke din kommentar som ble til dette innlegget for de to tipsene du kom med var faktisk noe jeg har tenkt på. Jeg gikk på skrivekurs for tre eller var det fire år siden, jeg fikk noe bra ut av det men nå om dagen er det for dyrt så jeg må vente med det.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg og dine.

    3. Det er din blogg, og du skriver om hva du vil.
      Du har jo mange lesere hver dag, og det er vel bevis godt nok for at folk har interesse av å lese det du skriver?

      Gleder meg til å lese om turen din til Spania. Men skriv om den på din måte, det er jo det vi lesere liker.

      Det er ikke alltid like lett å få bildene akkurat slik man ønsker. Fotokurs er dyrt, jeg tror man kommer like langt bare med å øve. Og ikke minst redigere. Det er morsomt og gratis! Telefonen har gode redigreringsprogram. Det er bare å leke seg litt. Og den leken foregår ofte best med at man prøver og feiler helt for seg selv uten at folk bryr seg.
      Du er jo kreativ, så det tror jeg du virkelig ville ha likt.

      Jeg har jo tilbragt litt tid sammen med deg, blant annet på hytta i sommer. Jeg tror, eller vet, at du har mer tanker om samfunnet enn det du deler på blogg. Dum er du absolutt ikke. Men alle trenger ikke skrive om nyheter og samfunnet på blogg.

      Bloggen er viktig for deg, og du er en viktig stemme her inne.
      Så fortsett å blogge akkurat som du vil. Du er en flott kvinne og vi er mange som heier på deg.

      1. Takk ja jeg øver mye på å få den rette stemningen i bildene og lysforholdene er ikke alltid lett og få til jeg sitter ofte med telefonen og prøver å redigere og få den stemningen med rett lys og vinkel på bildene får det bedre til når jeg redigerer får det nok til til slutt skal du se.

        Jeg har jo mange lesere hver dag og de vil jeg ha med meg.

        Jeg skal skrive om turen til Spania, skal skrive om den på min måte med bilder og de skal postes her uansett hvordan de blir blir spennende.

        Har og kommet til å slenge ut ett og annet om samfunnet rundt oss på bloggen jeg også, har jo også gjort det men jeg skriver mest om meg og min hverdag på blogge. Vi hadde noen koselige dager på hytta, jeg koste meg virkelig. Nei jeg er ikke dum men jeg føler meg dum noen ganger, er vel heller at mitt selvbilde dømmer meg selv borten om og hjem noen ganger.

        Ja bloggen er virkelig viktig for meg, og jeg skal fortsette som jeg pleier og litt til.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en riktig god natt når den tiden kommer.

        Klem fra meg til deg.

    4. skriv det du vil du,så kan andre løse verdensproblemer,det er ditt liv og hverdag du skriver om,men,hadde og likt å høre om spaniaturen,har du vært der før,spennende,det nærmer seg vel,ha en fin kveld,natt,klem fra meg

      1. Jeg skal fortsette som jeg pleier, jeg prøver å løse mine egne problemer før jeg prøver å løse verdensproblemene. Jeg skal skrive om Spaniaturen, har aldri vært i Spania før har vært kun i Tyskland og Østerrike og Nederland på korpstur.

        Ja det nærmer seg veldig jeg reiser den 26 november, skal skrive hver dag da jeg er i Spania gleder meg helt sykt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og natt da den tiden kommer.

        Klem fra meg til deg.

    5. Hei Aud Marit🙂 jeg reagerte også på det vedkommende skrev. Det er mulig at det var godt ment, men det er uansett ditt liv og din blogg, og du bestemmer hva du vil skrive om. Og for oss lesere så er det jo så enkelt at vi ikke behøver lese blogger vi ikke liker. Så jeg synes at du må få lov til å skrive om akkurat det du vil, og ikke hva andre synes du bør skrive om
      Ønsker deg en fin dag 🙂

      1. Ja men når enkelte må ta fra hverandre alt jeg skriver for så å skrive dette, leser bare det jeg gjør som for eksempel å drikke kaffe med venninnen min det var vist feil å skrive om jeg lurer på om hun ikke drikker kaffe med venninnen sin. Vis ikke så syntes jeg litt synt på henne, for da er hun jo veldig alene.

        Ja og som du skriver dere som lesere bestemmer jo selv hva dere vil lese og ikke, og når alt kommer til alt så er det min blogg og jeg skriver jo om det jeg ønsker når jeg ønsker å skrive om det.

        Så jeg fant da ut at jeg skriver som jeg pleier og det kommer jeg til å fortsette med med eller uten skrivekurs og fotokurs.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    6. Litt av noen kommentarer på forrige innlegg. Trodde man kunne skrive om hva man vil. Du skriver om din hverdag. Fotokurs er dyrt. Et annet er at mange bruker store og flotte kamera som koster skjorta. Bruker kun mobilen, og man kan redigere om man vil.
      Skal snart farte til byen, atter en gang. Tenk nå nærmer Spania turen seg, og du blir å oppleve masse. Klem til deg fra meg.

      1. Ja men nå har jeg lagt det bak meg, jeg kommer til å skrive som jeg pleier med litt annet for å tilfredsstille henne også.

        Ja fotokurs er dyrt men det finnes vist veldig mange gratis kurs og tips på nettet, jeg bruker også mobilen til å fotografere men jeg har ikke forstått dette med redigering men det får jeg bare leke litt med og finne ut av.

        God tur til byen er det fint vær hos dere? Her har det blitt finere vær enn det var i går for solen skinner akkurat nå.

        Ja nå er det en måned igjen til jeg reiser til Spania og jeg gleder meg, jeg gleder meg som ett barn på julaften.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

        1. Været var nydelig i formiddag. Solen står lavt, og snart forsvinner den. Er visst ventet snø/sludd. Alt jeg gjør med bilder på mobilen er å rette opp og beskjære. Masse gratis kurs på nettet. Man må bare prøve seg frem det er sånn man lærer har jeg funnet ut. Farmen i kveld. Montro hvordan det videre går. Stor varm klem til deg fra meg.

          1. Så bra at dere hadde nydelig vær i dag, ja solen står vel veldig lavt hos dere dere får vel snart mørketiden. Ja jeg prøver så godt jeg kan og beskjære og lyssetting men jeg får trene mer, for jeg er ikke så flink til slikt blir nok bedre etter hvert.

            Ja i kveld er det farmen og de saboterer ukes oppdraget, i kveld er det også førstekjempe valg lurer på hvem Bente velger der. Og Hasard har jo fått brukt for politi yrket sitt for å finne ut hvem som har sabotert vi vet men ikke dem.

            Ønsker deg en kjempefin kveld.

            Klem fra meg til deg.

    7. Hei,har aldri kommentert,men leser blogger,dere legger ut dagbøker,dere kan ikke forvente at alle liker dere,dere er offentlige for Hele verden,familie,sønner ,døtre gamle tanter,alle kan lese.og mange blir provoserte,det er ikke bare dine venner i bloggblokka som leser, det kan like gjerne være en frA bloggfamilien som forserer dine innlegg,eller en venninne til Telemark,mulighetene er hele verden.

      1. Jeg veit jeg er offentlig for hele verden ja alle kan lese bloggene våre men det finnes da grenser da, for hva dere som kommenterer skal presse ut av seg husk det ligger også ute og er like offentlig som bloggen er.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg