Er det stakkarsliggjøring av meg selv og skrive om mine følelser og tanker i enkelt situasjoner?

 

 

 

Når jeg skriver om mitt liv og tanker og følelser i enkelt situasjoner, jeg fikk det i en kommentar i går kveld på ett innlegg jeg skrev i går innlegget er her: https://audmarit.blogg.no/stresser-rundt-blir-jeg-bra-nok-kledd-tar-med-en-baerepose.html

 

Dette er jo en blogg om mitt liv og mine tanker og følelser på godt og vondt, noen vil bare rive ned det jeg har klart å bygge opp av selvtillit selv om det ikke er store selvtilliten jeg har. Og det å syntes det er skremmende og gå inn i det fremmede, og klarer det så får man en slik beskjed hva skal jeg skrive om da uten  og bli hakket på og så har jo det menneske dukket opp med mange forskjellige navn også.

 

Har mange ulike fornavn og epost adresser men samme ip adresse, jeg bare trykker godkjent på kommentarene er ikke noe jeg svarer direkte på skriver bare ett spørsmål tilbake og denne gangen spurte jeg. Hva heter du og de to siste navnene hun går under, ja det kan jo være en mann også for den sakens skyld.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

16 kommentarer
    1. Du skriver om det du har lyst til på din blogg.. og du skriver jo om det positive også.. og det er jo fint at man deler både opp og nedturer når man har en blogg som skal være litt personlig 🙂 Ha en fin kveld <3

      1. Ja jeg skriver jo om det jeg vil, jeg deler både opp og nedturer og er litt personlig kanskje noen ganger for personlig.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Send meg gjerne IP’en så får jeg sjekka om det er samme trollet som henger hos meg 😜 og ikke bry deg om henne/han – mitt troll ønsker jeg skal dø av korona, men det skjer ikke, korona er redd meg, haha 😜

      1. Skal jeg sende den på mail eller i kommentar her, du kan gjerne sjekke det for meg om det er det samme trollet som henger inne hos deg.

        Ønsker deg en kjempe fin kveld.

        Klem fra meg til deg.

        1. Det var ikke samme troll, ditt troll har aldri trollet hos meg, mitt troll bruker også forskjellige navn innimellom. Men da har du og jeg hver våre troll – heldige er vi, haha.. de må jo like oss siden de klikker innom 😜👍🏾

          1. Ja da er vi vel så heldig at vi har hvert vårt, eller heldig er nå ikke jeg så sikker på. Ja kanskje det at de liker oss når de holder på sånn, er jo en fin måte å si det på.

            Fortsatt ønsker om en fin kveld til deg.

            Klem fra meg til deg.

    3. Jeg så den kommentaren og tenkte at det mennesket har det enda verre med seg selv enn du! Du er tøff som skriver om din hverdag og dine utfordringer, ikke la noen bestemme over deg hva du skal kunne skrive om. Det er det ene og alene du som bestemmer, på lik måte som vi bestemmer oss for å lese om din hverdag. Du er sterk, tøff, vakker, kunnskapsrik, sosial og ute for å lære nye ting og presse grenser! Du er en god mamma, venninne, skribent, kunstner, influenser og dame med bein i nesa! Ingen skal komme her og bestemme over deg! Tror jeg ville blokkert evt ikke sluppet igjennom kommentarene, da stopper de nok til slutt. Håper kvelden blir god, klem! ❤

      1. Ja du sier noe der Line, jeg skal ikke la noen styre meg. Takk foren kjempefin kommentar den var oppmuntrende og oppklarende, jeg godkjenner dem jeg men kanskje lurt å la de stå uten og godkjenne dem etter dette.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    4. Det å lete gjennom klesskapet for å gå til et møte man gruer for er da ganske normalt. Jeg hadde i mange år “selvtillit-antrekk” Antrekk jeg følte meg ekstra vell i, og som jeg bevisst brukte når jeg skulle på møter eller andre ting hvor jeg trengte å styrke selvtilliten.
      Hva du skriver om på din blogg er det bare du som bestemmer. Jeg syns innlegget ditt i går var veldig bra. Og jeg tror mange kjenner seg igjen i situasjonen slik du beskriver den.
      Når jeg får kommentarer jeg synes er unødvendige eller sårende lar jeg de stå uten å svare på dem. Og du, h*n heter Lene når hun har kommentert hos meg. Var ikke noen hyggelig kommentar det heller.

      1. Jeg går fullstendig amok i klesskapet når jeg skal på noe som er ukjent, jeg regner med at det ikke er bare meg som gjør det. Jeg har det slik innstilt at jeg må godkjenne kommentarene, skal godkjenne dem uten å svare selv hvor sårende de er.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

          1. Du sier noe der, ja selvfølgelig blir du like såret av dumme kommentarer det forstår jeg veldig godt. Ja vi får prøve å overse dem, er ikke alltid like lett verken for meg eller deg.

            Ønsker deg en kjempefin kveld og en riktig god natt når den tiden kommer, er ikke lenge til jeg går til sengs.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg