Stresser rundt, blir jeg bra nok kledd, tar med en bærepose.

 

 

 

 

Nå på morgenen jaja morgen sa jeg, men jeg har nesten ikke sovet i natt har nesten tømt klesskapet for å finne noe og ha på meg i dag. Skal jo bort på mestringssenteret i dag og viste ikke hva jeg skulle ta på meg av klær, hadde jeg funnet noe som er fint nok jeg er usikker men nå har jeg da fått på meg noen filler sånn at jeg snart gå. Så er det bare å håpe at jeg ikke skiller meg ut for det er jeg faktisk bekymret for, håper bare de tar meg som jeg er for bedre enn det får jeg ikke håpe de vil jeg skal være.

 

Nå har jeg klart å få i meg en halv skive og en kopp kaffe, er vanskelig å få i seg mat når jeg gruer meg men da sier jeg bare hvor dritt kan dette gå. Det vil vel gå bra tenker jeg akkurat nå, jeg gleder meg litt også så dette er en godt og blandet lapskaus av følelser og tanker som surrer rundt i hodet på meg.

 

Det er jo min første dag som jeg skal være der og bli litt bedre kjent og finne min plass, håper bare jeg klarer og finne min plass da etter hvert det klarer jeg kanskje den første dagen. Finner jeg den så kan det jo hende at det endrer seg, håper ikke det skjer som det gjorde sist jeg fant en plass og så blir jeg bare en person som blir sittende i et hjørne av rommet alene. Men skjer det så får jeg vel bare godta det, er jo vant til å bli oversett og bare er en som opptar en plass.

 

Ja så skal jeg putte en bærepose i veska som jeg kan samle tomflasker i på vei hjem, for man veit jo aldri om det dukker opp noe tomflasker på min vei. Jeg håper jo på å finne noen slik at jeg har noe og handle for før helgen, fant noen i går på min vei og det er vel og bra det for da har jeg 20 kroner ekstra som jeg fant i går de har jeg med meg i dag sånn at jeg kan ta meg en kaffe i løpet av dagen i dag dit jeg skal.

 

Nei nå får jeg slutte og klage og syte.

 

 

Lag dere en fin dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

22 kommentarer
    1. Du er helt sikkert kledd til anledningen. Jeg tror ikke de er så opptatt av hvilke klær du har på deg på et slikt sted.
      Du skal ikke “finne din plass”. Du skal ta den plassen du ønsker.
      Du er ei blid og hyggelig dame det er lett å prate med. Ingen grunn til at du skal sitte ensom i en krok.
      Kos deg i dag. Jeg er nesten helt sikker på at det blir bra!

      1. Ja men jeg er usikker på om det jeg har på meg passer inn, sånn er det med alt jeg gjør. Det med å ta den plassen jeg ønsker kan ta litt tid.

        Jeg er usikker kjenner jo ikke noen og da kan det bli litt vanskelig, og alt låser seg når det er nytt sted og nye mennesker.

        Jeg skal kose meg så godt jeg kan bedre får jeg ikke gjort det. Det pleier som oftest å gå bra selv om jeg gruer meg, det da det som oftest går bra.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

          1. Ja det gikk kjempefint der gikk de i det vi ønsket ikke noe å stresse med, har meldt meg på flere aktiviteter og jeg var med på qvis det var moro.

            Ønsker deg en kjempefin kveld.

            Klem fra meg til deg.

    2. Eg har såååååå trua på deg
      Dagen din håper eg blir knallbra 🤞
      Det fortjener du 💚
      Glede meg til å høyra om dagen din i dag

      1. Tusen takk for det. Det ble en virkelig fin dag, mange fine personer som er der vi pratet og hadde det fint.

        Kommer mer om dagen min senere i ett innlegg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Du er sikkert gått til stedet du skal på i dag. Vet du, det er ingen som legger merke til hvilket antrekk man har på seg. Folk går jo i de klærne man føler seg vel i. Er sikker på at du finner noen å prate med også, og kan kose deg gjennom dagen. Håper du finner noen flasker som du kan pante.
      Her skinner sola og jeg skal spise lunsj og gå meg en tur. Kan tenkes at jeg bestiller time på fysio. Må jo bli bra i ryggen og det å bøye seg er et problem ennå. Håper virkelig at du får en toppers dag. Klem til deg fra meg.

      1. Ja du har helt rett der gikk de kledd som de ville og trivdes i, ja mange fine folk der og mange å prate med så jeg koset meg virkelig. Nja jeg fant fem flasker så de drøyer jeg med å pante.

        Solen har skint her i dag også men det skal vist snø i morgen, håper det ikke blir så mye av det.

        Håper du får orden på ryggen for det er ikke noe godt å gå sånn.

        Dagen min har vært fin.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    4. Håper du har hatt en fin dag 🌿
      Vær deg selv, det er godt nok.
      Tenker at dette kanskje er starten på en ny og bedre hverdag for deg, med givende aktiviteter som du vil trives med 💚
      Klem 💚

      1. Dagen min har vært kjempefin, og jeg var meg selv og det var godt.

        Ja jeg har meldt meg på flere aktiviteter i dag så dette blir spennende for meg utover, ja nå får jeg en bedre hverdag framover og det er jammen godt for det har ikke vært noe særlig fram til nå.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    5. Så kjekk lesing at du har hatt en bra og koselig dag, det fortjente du, håper du får mange fine dager der, kjekk lesing, klem fra Tove

      1. Ja den ble kjempefin og veldig koselig, om det skal bli noen fine dager der borte. Meldte meg på flere aktiviteter i dag så uken før påske så blir det flere dager jeg skal være der, fram til da så er det hver onsdag så da har jeg noe å glede meg til.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

          1. Ok hun eller han har flere navn ja, da har jeg flere og holde styr på når det gjelder navn på samme person. Ha ha ja ja da har denne personen lite å gjøre men travelt med å finne på navn da.

            Ønsker deg en kjempefin kveld.

            Klem fra meg til deg.

      1. Ja det var en kjempefin dag, jeg ble litt bedre kjent med noen av dem som er der. Ja det skal man ikke se bort fra at jeg kan finne meg noen nye venner.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    6. Eva Det var da også en kommentar å komme med, hva vil du med den ? Slike kommentarer gir ikke en person mere selvtillitt akkurat .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg