Er det ikke lov og oppdatere så mye en vil på sin egen blogg eller?

 

 

 

I går oppdaterte jeg bloggen med fem innlegg jeg veit at det var små og korte innlegg, men så var det ei jeg er vant til som kom med noen kommentarer om at jeg skrev litt for mange innlegg i dag er det noen vits i det da skrev hun og så var det ikke noe innhold og regelrett bare idiot innlegg. Hva har det mennesket med hva jeg skriver noen av dem var jo om dagen min i går, jeg godkjenner aldri kommentarer fra det ip nummeret som de kommentarene kommer fra.

 

Jeg trodde folk som alltid hadde lov til å bestemme hvor ofte man vil oppdatere bloggen sin, er vel ikke enkelte som leser bloggen min bare for å henge meg ut slik som dette menneske prøver på og som denne personen har jo vært ute etter meg siden jeg begynte og blogge så denne personen bryr jeg meg ikke om. Ødelegge for meg får du ikke til for jeg har fått noen til å lese over mine kommentarer og sletter dem som går på meg som person og personlig hets, så nå ser ikke dine kommentarer dagens lys før de som leser har sakt at jeg kan godkjenne og svare på dine kommentarer. Dette gjelder ikke alle bare fra visse ip adresser og alle disse ip adressene er en og samme person, så alle dere andre behøver ikke og være redd for at dere blir sensurerte for det skjer ikke  bare en person som sikkert dere er flere som har vært borti før har holdt på lenge i alle fall ti år hvis ikke lenger.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Din blogg, du bestemmer. Om du vil ha inn 20 innlegg en dag og vente en uke med neste, så er det ditt valg. Blås i hun som hakker. Hun har i det minste bevist at hun leser alt du skriver, så det er litt morsomt når folk røper seg selv slik. 😁
      Ha det bra, både du og han Elvis! Klem fra meg.

      1. Ja det gjør hun, jeg skrev ikke om det var han eller hun i innlegget hvis jeg husker riktig. Ja jeg veit at dette menneske er inne og leser hvert ord jeg skriver enda hen sier at hen ikke leser bloggen min , ja det er min blogg og jeg bestemmer selv som du sier/ skriver.

        Ønsker deg og dine en riktig god lørdagskveld.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

          1. Det er greit at du har mistanke om hvem det er, men jeg bruker hen for ikke å få det menneske til å få blod på tann. Behøver ikke det akkurat nå det orker jeg ikke akkurat nå.

    2. Dette er din blogg, og du bestemmer selv hva du vil skrive, og når du vil oppdatere bloggen din!

      Tipper vedkommende er sjalu fordi bloggen din ligger på topplisten, og det fortjener du 100% siden du er flink til å blogge 🙂

      Ønsker deg og Elvisgutten en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja du sier noe der, vedkommende blogger på en helt annen portal så da burde det mennesket kunne la meg være i fred nå men nei da.

        Jeg takker for alle god ord og oppmuntring, for trengte jeg nå.

        Ønsker deg og dine en riktig god mandagskveld og uke.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg