Er det frekt og skrive det en mener om en sak.

 

 

Jeg skrev om hva jeg syntes om nettavisas glipp når det gjaldt finalen i paradis hotell, og at de la ut videoen om hvem som vant hele en dag før finalen eller om det var to det husker jeg ikke nå. Da kom det en kommentar om at jeg var frekk og litt for hissig i min skrive stil, det var fra ei som jeg har kjent godt til helt siden jeg startet min første blogg i 2012 så den bare slettet jeg det var kanskje dumt men jeg gjorde nå det.

 

Det er nok ikke jeg som er den som er frekk og hissig i skrivestil det er nok den som sendte kommentaren som er, det mennesket mener at hun har så god magefølelse da burde hun bruke hodet mer enn magen så kanskje den personen får det bedre enn hen har. Noen  burde dra innom det menneske å slippe inn litt dagslys og lufte litt, så hen får litt bedre og klarere tanker og ikke bare går etter det sure oppstøtet hun får som hun kaller god mage følelse surt oppgulp kalles det hen får.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

1 kommentar
    1. Hehe, akkurat nå er også jeg full av sure oppgulp, men det skyldes en regning jeg har fått, hvor en rabatt jeg faktisk har kontrakt om, var endret mye på. Så regningen er 1500 kr høyere enn den skal være etter avtalen. Jeg er redd jeg eksploderer i tlf til kundeservice i morgen. Telle saaaakte til minst ti tusen, muligens.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg