Er det flere som har problemer med facebook.

 

 

 

 

 

Jeg har hatt trøbbel med å komme inn på Facebook og Instagram er det bare jeg som har problemer med å komme inn eller er problemer hos dem, er jo litt kjedelig da når jeg ikke kommer inn eller får delt innleggene mine men det er greit for meg for jeg deler ikke så veldig mye der inne.

 

 

Håper det er hos dem og ikke hos meg feilen ligger, kjedelig for dem som deler innlegg på grupper jeg klarer meg med frontsiden til blogg.no det er der jeg får mest klikk inn på bloggen min.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Ok da er det ikke bare hos meg, jeg trodde det jeg så da veit jeg at det ikke bare er her problemet er. Så tusen takk for svaret, har jo vart en stund nå så vi får vente og se hvordan det går.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Det har ikke jeg fått med meg men jeg takker for svaret, det er jo bare å vente å se om det kommer opp igjen sånn er det bare.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Vært trøbbel på Facebook og Instagram her også! Lykke til hos tannlegen. Det går helt fint skal du se. Klem til deg fra meg.

      1. Facebook er i allefall tilbake nå veit ikke med Instagram enda har ikke vært inne der enda for det gjør jeg på telefonen nå som jeg skal legge meg. Takker for det trenger den oppmuntringen nå har hatt trøbbel med å sove enda, skal prøve nå for det hadde jo vært godt med litt søvn før jeg skal av gårde.

        Ønsker deg en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg