Er det flere enn meg som har hatt store problemer med og komme inn så dere har fått blogget i kveld.

 

 

 

I kveld så har jeg hatt mega trøbbel med blogg.no i kveld, jeg skulle inn og skrive ett innlegg klokken 20.00 men det gikk ikke var det slik bare for meg eller var det alle ikke veit jeg er så irriterende. Men slik er det nok med denne data verdenen at noe går galt en eller annen gang, men hver gang i kveld er for forferdelig irriterende jeg har prøvd hver time siden 20.00 til nå.

 

Jeg har ikke tenkt til og skrive så veldig mye nå, for nå er jeg så trøtt og sliten at jeg har tenkt til og finne senga snart. Det har jeg hatt i tankene mine en god stund nå så da er det vel på tide når øyene mine glir igjen hver gang jeg ser ned på tastaturet, så jeg vil med disse ordene ønske dere alle en riktig god natt.

 

Får skrive noen innlegg i morgen og får håpe at det ikke er så mye tull og trøbbel med å komme inn da, for jeg har egentlig mye på hjertet om dagen men hva hjelper vel det når en ikke får kommet inn og skrive det på bloggen min.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg