Er det feil på topplista, har vært mye som har gått feil hos dem om dagen.

 

 

 

Det må være noe feil hos blogg.no om dagen først så er det trøbbel med inntektstelleren, har skrevet mail men fikk beskjed tre dager etter hverandre at gmail ikke hadde fått levert mailen til blogg.no så det har jeg gitt opp. Og nå så er det topplista jeg har mange flere lesere enn det som vises på topplista, ser ut til at det er den samme som det var i går så noe er riv ruskene galt som jeg mener de burde klare å ha rettet på nå.

 

Da er det bare å vente å se hva som skjer i morgen da, jeg gidder ikke å sende mail for den får de jo ikke levert til dem så det er bare å gi opp og får de levert den så får jeg aldri svar på de mailene jeg har sendt uansett.

 

Trodde de skulle svare på mailer til hjelpe senteret men nei da det skjer ikke meg, så det er noe jeg har gitt opp for lengst.

 

Nei nå skal jeg fortsette å se håndball kamp med gutta våre som går på Zebra, til pause så leder de med 5 mål flinke disse guttene våre.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja de har mye surr hos seg for tiden, og det å rette det opp igjen er noe nedprioritert men det må vi vel bare leve med en stund.

        Ønsker deg en kjempefin kveld videre.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg