Er det bare meg så får det bare være slik.

 

 

 

Det er slitsomt å ikke ha noen som bryr seg om hvordan jeg har det ja du så at jeg skrev hvordan jeg har det, må sitte helt alene med alt som er vanskelig i livet. Heldig dere som har familie som bryr seg om hvordan du har det, sånn har det ikke vært for meg i over ett år nå for i januar 2019 så døde den personen som var den eneste i min familie som brydde seg om meg og mitt og spurte hvordan jeg hadde det. Jo da jeg har ei venninne som kan forstå seg på det å slite psykisk men det er ikke det som er vondest akkurat nå, det er det faktisk ensomheten som er det tyngste å bære akkurat nå men det er det ingen som vil høre noe om for jeg er ikke vert det å ha noen i nærmeste familie som gidder å bry seg om de har vel nok med seg selv og sitt så da får det bare være slik som det er nå i resten av mitt liv. Er jo nå meningen at jeg skal sitte kveld ut og kveld/dag helt alene, jammen godt jeg har bloggen som jeg kan skrive det ut av systemet.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg