Er det andre som skal bestemme hvem du skal like å lese bloggen til.

 

 

 

 

 

Har man ikke lov til og ha sine egne favoritter når det gjelder bloggere, for det er så mange som har motsigelser på det. Jeg syntes Anne- Brith har jeg fulgt og fått mange tips av henne, da vi var på den gamle blogg.no portalen som det og dele bloggen på fb grupper og klokkeslett som det er flest lesere. Og jeg syntes hun er en god blogger og at hun skriver også om hverdagen sin, og hun har jo barn som hun er stolt av og deler en del om dem også det må hun da få lov til hun har da ikke gjort noe galt.

 

 

Jeg har barn jeg også men de bor ikke hos meg, jeg har ikke skrevet så mye  om mine to gutter eller delt noen  bilder av dem så det kan ingen ta meg på. Og jeg deler mange bilder av hunden og det er jo lov, hadde det vært en regel om det så hadde jeg heler ikke delt bilder av han men det er fortsatt lov.

 

Så la folk gjøre hva de vil på sine blogger om de er store eller små bloggere det er jo deres blogg ikke din, det er jo så mange som har hengt seg opp i hva folk foretar seg på sin blogg. Det er jo noen som tar på seg det å være selvoppnevnt bloggpoliti, kan ikke skjønne vitsen med det de burde passe på sine egne saker så kan vi andre få blogge om det vi vil når vi vil.

 

 

Takk for at du tok deg tid til å stikke innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg