Er alt greit er et av mine spørsmål.

 

 

Ja det er et av mine store spørsmål her i dag, og det jeg lurer på er om alt greit? Jeg syntes folk skal tenke seg om før de legger ut noe eller det å kommentere det andre har lagt ut, for det er noen som må kommentere negativt på alt det folk legger ut. Det er ikke mye moro og få negative kommentarer på et innlegg som er personlige og kanskje om noe som er vanskelig for den personen, så hagler det med negative kommentarer det er noe som jeg har irritert meg over.

 

Og det er mange som gjentar seg og bare er ute etter og lage kvalme, skulle tru at de er ute etter deg som privat person for det er så personlige skremmende kommentarer.

 

Så min mening er at hvis du mener at det innlegget du har lest er noe som du blir sint for, sett deg på fingrene dine så du ikke når tastaturet lukk opp vinduet så du får frisk luft og dagslys inn da får du luftet tankene dine. Annet tips er og gå ut fra innlegget og går til et annet, kanskje det er noe du likte og at du liker personen bak den bloggen også.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg