Endelig kom mailen fra egmont, etter mye etterlysninger etter den.

 

 

 

 

Endelig så kom mailen med fakturagrunnlaget for bloggen min, jeg har sendt mange mail for å etterlyse den fikk jo aldri svar men nå i ettermiddag så kom fakturagrunnlaget for forrige måned de var faktisk veldig trege denne måneden. Nå har jeg sendt dem fakturaen så da får jeg vel utbetalt den snart i allefall i løpet av neste uke kanskje, er de like trege med å betale som å sende ut denne mailen som jeg fikk i dag så kan det ta en måned til da før jeg får dem utbetalt.

 

Så får en vente i spenning å se hvor lang tid det tar, men nå er i allefall min jobb gjort.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Her også, endelig mail. Den pleier å komme tidlig hver måned. Var rart! Håper det ble noen kroner på deg. Det nye systemet har ikke jeg tjent noe på! Klem fra meg.

      1. Ja veldig rart, jeg og flere har mast veldig på dem da jeg senest i dag fikk ikke noe svar men så kom mailen jeg og flere med meg har ventet lenge på. Ja det ble ikke bare noen kroner for meg er det mye med 2400 før skatt, jeg har også tjent på det nye systemet for det finnes fortsatt enkelte nettbutikker som gir pr klikk så jeg har brukt dem.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og natt.

        Klem fra meg til deg.

    2. Godt at mailen kom og da kommer vel pengene også. De var jo trege men sikkert mye å holde styr på i førjulstiden. Måtte melde avbud for selskap av venninna mi da jeg ennå ikke er helt bra av bronkitten. Men testen som jeg tok viste i allefall at jeg ikke har covid-19.

      Vil ønske deg Godt nyttår og kos deg med å se på raketter for da ser vi pengene som går opp i røyk. Mulig jeg kler meg veldig godt, og går ut å ser på det lille som sendes opp. Tusler meg inn igjen etterpå.
      Klem til deg fra meg

      1. Ja de har sikkert mye å styre med i førjulstiden men de burde jo klare å gjøre jobben sin, nå er fakturaen sendt så da er det bare å vente på pengene de kommer nok i løpet av neste uke.

        Godt at testen din var negativ, men det var da synd at du ikke er i form så du måtte melde avbud med venninnen di. Men du må jo kose deg med å gå en liten tur utenfor døren å se på fyrverkeriet, jeg går bare ut på verandaen å ser på alle pengene som fyker til himmels i røyk.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg