Enda en dag har gått fra meg i dag, her er det ingenting som haster.

 

 

 

 

Jeg kan ikke forstå at en hel dag bare kan forsvinne som den har gjort i dag, jeg syntes jeg var tidlig på en i dag når klokka var 09.00 da jeg sto opp. Men hva hjelper det når resten av dagen bare fløy av gårde, fint vær har det vært i hele dag men litt kaldt har det vært.

 

Venninnen min ringte meg da jeg var på tur i dag og lurte på om jeg hadde lyst på kaffe og skravle litt, selvfølgelig så ville jeg det så vi fikk slått ihjel noen timer der også. Jeg var også oppe og handlet for henne, sånn at hun fikk i hus det hun trengte for dagen.

 

Jeg var også i svømmehallen for å dusje der for da sparer jeg godt over 20 kr til 30 kroner på å gjøre det nå som strømmen er så dyr her på østlandet.

 

Jeg skal nå titte litt på tv før jeg skal finne senga her i gården.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Det er rart det der, at dagen bat forsvinner i full fart noen ganger. 🙂 Hørtes ut som en fin dag. Ønsker deg en god dag også i dag. ☺

      1. Ja det er litt rart med disse dagene som forsvinner i en fart. Ja det var en fin dag, Og i dag også har den vært fin.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg