En våt og kald dag, men da er det godt å være inne.

Reklame | Ellos.

 

 

 

På kalde og våte høstdager er det godt å være inne og kose seg med en god bok, da er det viktig med godt lys og Ellos har veldig mye fint innen belysning. Det er noe dyrt for min del men jeg har mange små lamper rundt omkring, ingen fare for min del men jeg la ved noe til inspirasjon for andre så det er bare å ta en liten titt innom på klikk, klikken som ligger nederst på dette innlegget da vel.

Skal du våge deg ut så trenger du noe varmt å ha på seg, jeg har ganske mange varme jakker så denne er også til inspirasjon ikke noe mer enn det.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

 

 

Globen lighting//Svea//Globen lighting//Markslöjd//Globen lighting

2 kommentarer
      1. Takk for klikkene, ja det er mye bedre å være inne å kose seg i dag. Jeg har vært ute en liten tur for å handle litt, å det var en våt og kald fornøyelse.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg