En våt dag i dag men tur har det blitt.

 

 

 

Dagen i dag startet med frokost og så på regnet som høljet ned, fristet ikke å gå ut på tur akkurat men det er jo det beste med dagen å starte med en tur. Godt at venninnen min ringte meg å spurte om jeg ville komme opp på kaffe og litt sjokolade, det sier jeg jo ikke nei takk til for sjokolade er ikke noe som jeg har på budsjettet mitt akkurat. Det er jo koselig å ha noen å prate med i løpet av dagen var også oppe å handle litt for henne, vi skravler om alt og ingenting å sånt er jo deilig å uhøytidelig skravling.

 

Da jeg gikk fra henne så gikk jeg en ekstra lang omvei på vei hjem å tenke seg til jeg fant 6 tomflasker som blir 12 kroner når jeg panter dem, men det skal ikke gjøres enda jeg har planer om å pante flasker på fredag for å se om jeg får handlet meg noe godt til helga.

 

Nå er det snart farmen blir spennende å se hvem som blir storbonde jeg tror det blir enten Mama G eller Rob, og da blir det nok Grethe som blir førstekjempe denne uken får jeg håpe.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

5 kommentarer
      1. Ja kaffe og sjokolade og skravling det er kos det, er høydepunktet på dagen det når jeg ikke har noen å prate med ellers på dagen.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    1. Herlig med venninneskravling, kaffe og sjokolade! Kan si vi fikk bilen hjem. De hadde gjort en feil under service for ei uke siden. Nå er alt i orden og at vi kommer oss til vaksine i morgen. I kveld eer det valg av 1 kjempe. Virkelig en overraskelse at det var utfordreren som ble storbonde. Vi får se hva det ender med i kveld. Ha en fin kveld og klem til deg fra meg.

      1. Ja det var og er herlig med venninneskravling og kaffe å sjokolade. Godt at dere fikk igjen bilen i dag, og da de gjorde en feil under service så var det vel gratis å få ordnet den igjen. Ja i kveld er det førstekjempe valg, ble litt paff over at det var utfordreren Gunnar som ble storbonde.

        Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg