En tur med mange fine farger, har tatt noen nye bilder.

 

 

 

Høsten har mange fine farger å tilby, og det gir jo glede i en ellers så grå hverdag. Dette er fra morgenturen i dag, det samme med de neste også mange flotte farger og litt tris å vite at det snart er vinter i dag hadde vi ett vakkert høstvær.

 

 

Nå kommer det noen vakre blomster og en doven veps på siste bilde, elsker bare disse fargene som er med på alle bildene.

 

 

Er det noen som ser vepsen jeg bare lurte, blomstene er litt visne men de holder godt på fargene.

 

Lag dere en fin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

6 kommentarer
      1. Ja det er fine disse fargene som bladene får. Jeg så ikke vepsen før jeg la bildet til i bloggen, enda veps er jeg redd for tåler ikke å bli stukket av dem.

        Ønsker deg en fin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Mage flotte farger nå ute og gøy å ta bilder. Så vepsen ja. Ble dårlig sist gang jeg ble stukket av en veps i nakken. Trodde jeg skulle svime av. I år har jeg ikke sett noen. Rart i grunn.
      Farmen i kveld, og det må sees på. Klem til deg fra meg.

      1. Ja veldig mange og fine farger ute nå om dagen. Jeg fikk ett vepsestikk i fjor sommer og da måtte jeg på sykehuset, fikk ett vepsestikk i hånda og en så liten krabat kan gjøre folk så syke.

        I år så så jeg den ikke før etter jeg hadde tatt bilde.

        Ja farmen må jeg få med meg det begynner klokken 20.00 i kveld.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg