En ting jeg ønsker å gjøre i sommer.

 

 

 

Skulle ønske at jeg hadde hatt råd til å reise på ferie, men det veit jeg at jeg ikke kommer til å ha mulighet til. Har vel ikke rett til det heller for jeg har jo evig ferie, jeg lever jo i av  uføretrygd så folk mener jo da at jeg ikke kan kreve og kunne dra på ferie eller kose meg eller noenting. Det finnes jo de som mener at jeg snylter på staten bare for at jeg har vært så uheldig at jeg har fått en sykdom som gjør at jeg ikke kan jobbe, skal ikke gå mer inn på hva slags sykdom det er men slik har det bare blitt. Så jeg får holde meg hjemme i det vanlige gamle tralten, har ikke så mange andre muligheter enn det. Så derfor er ikke jeg så stor i denne blogg verdenen for det skjer ikke så mye i mitt liv, men jeg koser meg med det lille jeg har og opplever og når jeg møter motgang det er da jeg skriver best. For da skriver jeg om hva jeg tenker om mitt liv og da er det også litt mer innhold i det jeg skriver for jeg skriver til jeg er tom for både gode og vonde tanker , og noen ganger så kan det skinne i gjennom at jeg ikke har de beste tankene om meg selv men ut skal det så de ikke spiser meg opp innvendig.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg