En ting jeg gleder meg til i påsken.

 

 

 

 

Det er jo mer jeg gleder meg til i påsken jeg skal jo gå en del turer slik jeg pleier, men jeg skal gå tur på andre områder enn det jeg pleier. Jeg skal ikke ut i påskefjellet for jeg er ingen ski dame, å jeg er ikke så glad i å gå og stå i kø for det er mange som skal til fjells. Jeg skal ha by påske og gå i marka rundt byen til fots, det blir jo folketomt i byen så da er det ikke vanskelig å holde seg unna folk som myndighetene ønsker at vi alle sammen skal gjøre.

 

Dette med å legge ut på dagsturer er for mange været noe som står i hovedsetet, ut på tur aldri sur og at man kan kle været ute finnes mye fint tur klær der ute.

 

Har du barn så er det ikke lengden på turen som teller, men hva du gjør på turen mye som kan gjøres for både store og små.

 

Lag deres egen påske konkurranse som rebusløp, da mener jeg med din egen familie da selvfølgelig. Egen malte påskeegg fylt med mye godt kan dere legge ut og ha eggsanking på påskeaften, det er moro for både store og små.

 

Så det er mye dere kan finne på med dem du bor med, behøver ikke å reise til varmere strøk i påsken. Det er bare fantasien som setter en stopper for hva du kan finne på i hjemmet eller i marka i nærområdet.

 

Til dere som lever alene slik som jeg gjør, fin på noe som du ikke pleier å gjøre ingenting er umulig før dere har forsøkt.

 

Dere som skal på hytta ta med deg alle dere bor med, for ungdommen deres kan finne på å ha hjemme alene fest og det er ikke så veldig lurt.

 

 

Å så gleder jeg meg til påskenøttene som skal gå på tv NRK, å så starter sommerhytta på tv2 den 5. april som er andre påskedag. Dette er ett program som jeg har sett siden det ble sendt for første gang, er moro å se hva folk tenker og gjør når de skal bygge opp hytta innvendig ja ute også. Interiøret og fargeskala, der kan en få mange tips og inspirasjoner og ikke minst spennende å se hvem som vinner hytta si.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

2 kommentarer
    1. Jeg ser frem mot påskeferie jeg også. Gleder meg til å kose meg med en god bok, lese blader, gå turer, se koselige filmer og lade batteriene 😊🐣

      Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld ❤️😊

      Purr, purr og klem fra Toril og kattene

      1. Der skrev/sa du noe jeg skal gå en del dagsturer men også litt maling, og ellers spare litt energi på energi banken. Da skal jeg også kose meg med filmer også, hvis det går noen jeg liker er litt sær i film veien.

        Ønsker deg en riktig god torsdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg