En rolig dag er godt det, har jo gjort litt også da.

 

 

 

 

 

Sånn så det ut i kveld etter en varm og fin dag, jeg har også fått trent litt i dag også godt som bare rakkeren å få brukt kroppen på en helt annen måte en bare å gå turer i skog og mark ja jeg veit at jeg skrev om dette i ett annet innlegg her om dagen så jeg skal ikke skrive så mye om det nå igjen. Det du kan gjøre for å bruke naturen som en trenings plass er det bare fantasien som setter en stopper for, bruk stubber og trær som treningsstudio det er mye du kan bruke dem til så sett igang da vel.

 

Jeg har også gjort en del husarbeid før klokken var 09.00 i dag, så jeg kunne være ute med god samvittighet og det var utrolig deilig. Har også vært oppe hos ei venninne av meg og skravlet å drakk kaffe, og så var jeg oppe i butikken og handlet for henne og det syntes jeg er veldig godt å føle meg til nytte for noen. Ellers så sitter jeg akkurat nå å ser/ hører på tv og skriver dette innlegget, dette blir nok det siste innlegget for i dag så med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg