En litt annen måte å skrive om vinnerne av ukens blogg.

 

 

 

 

Ukensblogg nr: 1 . Hun som driver denne bloggen er ei 45 årige dame fra kristiansand. Hun skriver om interiør design, reiser og andre kulturer, mote, helse og skjønnhet.jeg var innom denne bloggen for første gang denne uken.

Stikk innom her dere også: https://sivsmotebeautyogreise.blogg.no/

 

 

Ukensblogg nr: 2.  Hun som driver denne bloggen er en ung kvinne fra Kristiansand navnet er CINDY.

 

I hennes blogg så kan dere lese om hennes hverdag, foto, design, interiør, hage ( planteprosjekt) og mat.

Det var faktisk min første gangen jeg var innom denne bloggen denne uken.

 

Stikk innom og titt her: https://zhuo.blogg.no/

 

 

Ukensblogg nr:3 Hun som driver denne bloggen er ei dame som kommer fra Fredrikstad, denne bloggen er en blogg jeg leser hver dag og det burde flere også gjøre. Hun blogger om hverdagen sin både i tekst og bilder, og med det så skriver hun om turene sine og når hun gjør det så føler man at man er med på hennes turer veldig dyktig fotograf er hun også syntes jeg da.

 

Hun har også lagt ut noen annonselinker som jeg alltid er innom og titter på og vil gjerne at dere titter innom dem også.

 

Ta en titt innom henne dere også her: https://solliv.blogg.no/

 

 

Ukens lesere er disse tre ta en titt innom disse også.

 

Ukens leser 1: https://ninautenfilter.blogg.no/

 

Ukens leser 2: https://leneetarnes.blogg.no/

 

Ukens leser 3: https://[email protected]/majbee Denne bloggen er det aller første gangen jeg er innom denne bloggen drives av ei dame fra Helgeland.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Så gøy, – tusen takk, Aud-Marit!
      Og gøy med tips til nye blogger, – har ikke fått med meg de to første du nevnte.
      Solliv leser jeg også fast, – koselig blogg og mange fine bilder, som du også nevnte.
      Majbee på miniblogg har faktisk kommentert noen av mine innlegg, – jeg var inne og leste litt på hennes miniblogg i dag. Sikkert ikke lenge før hun er å finne på blogg.no, tipper jeg.
      Ha en fin kveld og god ukestart!
      Klem til deg😘

      1. Tusen takk for det jeg hadde heller ikke fått med meg de to første før de meldte seg på og da må jeg innom for å finne ut litt om dem. Ja hun Majbee hadde jeg ikke lest før hun meldte seg på men etter det så har jeg vært innom flere gange, håper hun kommer over til blogg .no for det er en koselig blogg.

        Det blir nok en fin kveld nå skal jeg se på fotball kamp mellom Odd og Rosenborg.

        Uken den får jeg ta som den kommer.

        Klem fra meg til deg.

    2. Solliv er jeg innom hver dag, og ninautenfilter ganske ofte, sammen med en del andre. De andre du nevnte er ukjente for meg, men jeg skal titte innom dem også.
      Ønsker deg en fin uke!

      1. Lene er jeg innom veldig sjeldent og de tre andre har jeg ikke vært innom før de meldte seg på denne konkurransen jeg satte i gang solliv og ninautenfilter er jeg ofte innom.

        Ønsker deg en kjempe fin uke.

    3. Tusen takk snille deg…Så koselig skrevet. Det var nydelig sagt. Jeg følger også noen av bloggene her. Cindy liker jeg også 🙂 Hun er dyktig..Klem og God natt fra meg.

      1. Bare koselig. Jeg kjente ikke til henne i det hele tatt før hun meldte seg på denne ukens blogg konkurransen her, så jeg har vært innom henne hver dag siden.
        God natt fra meg til deg.

    4. Mange fine blogger her ja ♥
      Koselig å fremsnakke, og kjekt å få tips til et par blogger jeg ikke har vært innom også, tusen takk for det ♥
      Ønsker deg en fin ny uke når den begynner 🙂
      Klem ♥

      1. Ja det var mange fine blogger som meldte seg på, Jeg liker å framsnakke. Bare koselig og komme med tips om nye blogger, iallefall var tre av dem nye for meg og kanskje for andre også.

        Håper du får en fin dag og uke.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg