En liten utstilling av bilder jeg har malt/laget.

 

 

 

Hadde tenkt å lage en liten utstilling av bilder som jeg har laget til nå både malt her hjemme og på uttrykksgruppa, men er litt usikker på om det er så lurt å gjøre det slik jeg hadde tenkt men jeg kan jo legge ut bildene. Hadde tenkt å legge ved telefon nummeret som jeg gjorde her for litt over ett år siden, men da ble det en del bråk av det men jeg kan jo legge nummeret igjen sånn at de som ønsker det kan vipse ingen tvang.  Nei det tørr jeg ikke for da blir det sett på som tigging å det vil jeg ikke, da får jeg bare leve på det lille jeg har igjen i skapet sånn er det bare. Nei her er telefon nummeret mitt 98310949

 

 

 

 

De to første laget jeg på uttrykksgruppa, og de ble vel ganske så bra syntes jeg da det var moro å bruke andre tekniker enn det jeg gjorde hjemme.

 

 

 

 

 

Disse tre var de første jeg laget med akrylmaling med pensel, jeg var litt rusten og ikke malt på mange år på disse tre.

 

 

 

De to siste her er også akrylmaling men her er det brukt både pensel og svamp og hendene, var mye gris på det siste som jeg malte med hendene og svamp men det ble litt artig så jeg fant ut at jeg ønsket å ta det med i denne lille utstillingen.

 

 

Lag dere en kjempefin ettermiddag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Tusen takk for at du syntes at de var fine, selv liker jeg det først og det samme som du likte. Det vi begge syntes er fint og min grunn er det samme at det er så fint lys i det, ble malt da jeg hadde en tid som var mye bedre enn det har vært i det siste.

        Ønsker deg en kjempefin søndagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg