En liten oppsumering av dagen, og at sorgen er vanskelig og bære alene.

 

 

 

 

 

Nå er det kveld igjen og skal ha en liten oppsummering av dagen, begynte dagen med en kaffekopp eller tre og en røyk eller to. Og med den kosestunden så leste jeg en blogg eller fem og jeg har en fast en som jeg leser hver dag og det er frodith sin blogg og i dag tidlig så leste jeg annebe sin det er to kjempe koselige blogger som jeg må innom og lese hver dag.

 

Så gikk jeg ut med Elvis gutten på morgentur med vri for det var ei venninne av meg som trengte noen og prate med og hadde brukt for min gode vilje og det var og gå en tur på butikken for og handle litt for henne, noe som jeg gjør med glede for hun har jo inspirert meg mye til å ikke la angsten styre over meg og hvordan jeg skal klare å komme meg fram her i livet og hun har også kommet med noen tips om hvordan jeg skulle takle sorgen etter min mors bortgang. Det var en sorg som jeg aldri hadde klart uten henne for hun har jo erfart å miste halve slekta, og ikke minst sin mann så hun har kommet med mange tips på hvordan jeg skal komme meg igjennom dette.

 

Takk for at du tok deg tid til å lese og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
      1. Ja det er kjempe bra at hun er så god å ha. Ja jeg må innom bloggen din opptil flere ganger om dagen den får dagen til å bli bra og du har så mange gode innlegg, om altmulig både gøy å lese om det du skriver og mange fine bilder. Jeg skal ha en god kveld, jeg og Elvis ønsker deg og dine en riktig god tirsdagskveld.

        Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg