En liten klikk, klikk på fredagskvelden.

Reklame | EMP.

 

 

 

 

 

Å drikke kaffe av en god kopp er jo fint det, jeg har mange fine kopper men ingen som disse. Jeg elsker krus som er litt uvanlige for jeg er jo også uvanlig men unik, som mange har fått meg til å si om meg selv og det er disse koppene her også.

 

 

Ps denne klikken genererer ca en krone pr klikk til meg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

Beauty and the Beast – Chip -Kopp – hvit//Adventure Is Out There – Tasse mit Karabinerhaken -Kopp – sølvfarget//Minecraft – Pickaxe – Tasse -Kopp – flerfarget//Crash Bandicoot – 4 – It’s About Time -Kopp – flerfarget

2 kommentarer
    1. God morgen. Spiser frokost mens jeg leser her og har klikket på koppene. Jeg har ryddet unna mange kopper som ikke blir brukt. Men jeg bruker koppen i fra Austadaustad. Norske ord og utrykk på koppen på dialekt fra min landsdel. Liker litt mye kaffe om morgenen.
      Drar om en liten time for å passe den lille frøkna for mora leser til kjemieksamen på skolen på din bursdag.
      Ha en fin dag. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg drikker også mange kopper kaffe på morgenen for å våkne. Jeg har en del kopper med noen ord og utrykk men også visdomsord. Du må kose deg med lillemor og lykke til til datter som skal ha eksamen på torsdag, det går sikkert veldig fint.

        Ønsker deg en kjempefin lørdag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg