En klikk, klikk uten tekst, håper ikke det blir sett på som tigging da.

Reklame | Bodylab.

 

 

 

Grunnen at jeg skrev dette med tigging i overskriften, jo jeg fikk beskjed i en kommentar i dag at jeg tigger ubevist så jeg får håpe ingen tar dette som tigging.

 

Jeg skriver om mitt liv på godt og vondt, så da må jeg vel ta med alle sider i mitt liv.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

Bodylab Just Nuts (400 g) – Cashews//Bodylab Zero Topping (290 ml) – Salted Caramel//Bodylab Just Nuts (400 g) – Almonds

6 kommentarer
    1. God morgen. Har klikket på reklameproduktene, og lest kommentaren du siktet til. Overse den for du tigger ikke. Du forteller om ditt liv og hvordan du har det.

      Så hos Solliv at det var mye vind hos henne i går og hos deg også! Var en del vind her også, men i værmeldingen skulle vi få dårlig vær i dag, men sola skinner akkurat nå. Nyter litt frokost og snart en kopp kaffe. Skal ta å vaske litt her i heimen, og rydde litt. God varm klem til deg fra meg.

      1. Takk for klikkene, ja jeg overser den og har bare godkjent den uten å svare.

        I dag blåser det litt mindre enn i går kveld, blåser gjør det jo litt da.

        Her skinner solen og det er god temperatur selv med vinden, håper dere får beholde det fine været.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Jeg klikker alltid 🙂 om man ikke liker klikkene dine lar man bare være å gjøre det. Synes det er unødvendig at du får negativ tilbakemelding på de.

      Ha en flott dag!

    3. Hei Aud-Marit! Håper du får en fin påske selv om du ikke liker den 😊 Får vi fint vær så er det jo koselig å gå ut på dagen og se på påskekrim om kvelden. Prøv å ikke bry deg om noen mener du tigger. Du skriver hva du vil, og vi gjør hva vi vil 😊 Lese, klikke osv 😊 Jeg så kommentaren, men fikk egentlig ikke inntrykk av at det var vondt ment, bare en greie om at hun/han som er i samme situasjon som deg, mener at du gjør deg til et offer. Det er ikke jeg enig i, men det vil alltid være noen som syns at vi heller burde gjort ditt og datt. Har du lest bloggen til Happy? Det er en fin blogg som jeg koser meg med å lese hver dag. Og så leser jeg din da, fordi den er rolig, fin og hverdagslig 😊🌷

      1. Jeg skal nok få en så fin påske som det går å få den, skal være mye ute på dagen å se på tv på kvelden. Nei jeg skal ikke la den kommentaren påvirke hva jeg skriver, jeg skriver om mitt liv og virke. Jeg leser bloggen til Happy og finner den veldig fin og koselig, og takker for at du syntes min blogg er fin å lese.

        Ønsker deg en virkelig god kveld og en kjempefin påske.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg