En klikk, klikk på en tirsdagskveld.

Reklame | Cellbes.

 

 

 

Jeg fikk for en stund siden ett spørsmål når det gjaldt klikk, klikkene mine, og spurte om jeg fikk betalt for hver gang man trykker å om det var begrenset til ett klikk fra hver leser. Sånn er det ikke på den som jeg har lagt ut nå så får jeg pr klikk på hvert produkt, å det er 2 kroner per klikk så klikker du på alle produktene så får jeg 2+5 som da blir ti kroner så det er bare å klikke i vei. Det er jo forskjell for hvem produktene er plukket fra er det Cubus så betaler de en krone pr klikk.

 

Håper dette var litt oppklarende for dere som kanskje lurte på hvordan dette fungerer, å til dere som blogger å ønsker å tjene noen kroner på bloggen din så er det bare å bruke Metapic som det heter. Men husk å merk innleggene dine med Reklame og hvem du reklamerer for.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

Cellbes//Gabor//Zoey//Zhenzi//Soyaconcept

2 kommentarer
    1. Jeg blogger ikke og skjønner ikke så mye av dette. Men nå har jeg klikket hos deg slik at det blir noen kroner.
      Ønsker deg en gin tirsdagskveld.

      1. Jeg ville bare svare på spørsmålet fra en av mine lesere, og i samme slengen forklarte jeg det slik at de som leser bloggen min og er blogger selv hvordan de kan tjene noen kroner på bloggen sin.

        Tusen takk for klikkene fra deg ja nå blir det noen ekstra kroner som jeg kan bruke på et kamera til meg selv til bursdagen min og julegave til meg selv.

        Ønsker deg en kjempefin tirsdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg