En helt vanlig dag i dag, ja det er fredag.

 

 

 

 

Ja det er faktisk fredag og en helt vanlig dag, jeg trodde lenge det var lørdag og helg i dag men jeg vart glad når jeg forsto at det var hverdag i dag også. Det er noen ganger vi alle mister en dag slik jeg gjorde på morgenen i dag haha, jeg er ikke den som er så glad i helger og helligdager og det er jo ikke så lenge til påsken nå uff. Og grunnen til at jeg sier så er at jeg føler at de dagene ikke er så veldig for meg er at å være ene å alene er ikke så veldig moro, skal prøve og finne på noe disse dagene også skal i alle fall gå mange turer de påske dagene. Det er noe jeg gjør hver dag men disse dagene som er i påsken så kan jeg benytte sjansen til å finne nye tur områder, kan jo hende jeg finner mye tomflasker også å det kommer godt med så det skal jeg i alle fall gjøre i påsken er jo ikke så mye annet å gjøre.

 

 

Men nå er det snart en vanlig helg og jeg som er uføretrygdet er jo alle dager like sånn nesten, det er noe jeg bare må lære å leve med sånn er det bare. Jeg er ikke av den typen som bare ligger på sofaen og tror at alt bare kommer til meg, nei skal noe komme til meg så må jeg jo oppsøke det jeg vil gjøre er ikke så enkelt det heller men da bruker jeg dagene ute på tur og i dag med 11 12 grader ute og overskyet så er det jo bra vær. Da er det bare å komme seg ut etter at vaskingen og ryddingen i leiligheten er ferdig, jeg er glad hver dag jeg klarer å stå opp for egen maskin for det kommer vel de dagene som man ikke klarer det. Da pleier jeg og si at ikke ta sorgene på forskudd, det er mange rundt om som ikke klarer å komme seg opp uten hjelp og det er faktisk dit jeg ikke vil. Det er derfor jeg vil begynne å trene, sånn at jeg utsetter det så lenge som mulig sånn er det bare.

 

 

Lag dere en fin dag alle sammen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg