En helt ny hverdag nå som jeg ser mye bedre, det er lenge siden sist jeg så så godt.

 

 

 

Ja nå er de nye brillene på nesa og det er jammen godt, nå ser jeg godt noe jeg ikke har gjort på ett år minst.

 

Jeg må også takke dere som har bidratt til at jeg fikk muligheten til å hente dem ut, dere som vipset meg veit selv hvem dere er og resten av Norge og verden behøver ikke vite hvem dere er for det er ikke sikkert dere vil bli offentlig gjort på blogg.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Gratulerer med nye og flotte briller, og disse brillene kledde du 😊

      Briller er viktig for å se bra, og slik var det for meg også da jeg fikk nye briller for 2 år siden. Merket plutselig hvor godt jeg så i de nye brillene mine. Helt ny verden som åpenbarte seg.

      Ønsker deg en superfin tirsdags ettermiddag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Takk så mye, jeg syntes jeg var ganske fin i disse brillene er litt flaut å si det høyt merket jeg.

        Ja briller er veldig viktig for å se godt og ikke utsette øyet mitt for for mye, ja det ble en helt ny verden jeg ser også mye bedre når jeg skal lese også deilig er vel det rette ordet.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg