En grå og regnfull dag ute, klar for tur tror jeg da.

 

 

 

Selv om det er en grå og det ser ut til at det kan komme regn men hva gjør vel det, ut på tur det skal jeg for jeg er snart klar for å gå ut okke som. Er mye gråere og tungt i hode så da er det vel ganske likt som været ute, er jo bare å kle seg etter været er det ikke det sier du jeg gidder ikke å sitte inne for da blir alt bare verre.

 

Ut på tur for å klarne hodet er jo bra uansett for at dagen skal bli bra, frisk luft er jo bra uansett hvilket vær det er og det å bevege seg er jo det beste for oss alle så jeg skal i alle fall driste meg ut finnes ikke dårlig vær bare dårlige klær har jeg lært fra barnsbeina av min mor.

 

Lag deg en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tiilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Ha en fin dag, har pynta 4 kaker nå, konfirmasjon til minste barnebarn, 😉håper formen er bedre i dag😍

      1. Ja den har vært fin denne dagen også, du er så flink til baking og pynting av kaker. Gratulere med konfirmanten, tja formen har da vært sånn så som så.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Jeg og jentene skulle ut på sanketur i dag. Sjekket YR. Opphold. Vi nærmet oss dit vi skulle og det regnet. Skogen var søkkvåt. Tilslutt etter et par timer surklet det i alle støvler. Og jeg var glad jeg hadde gått i shorts. For da hadde jeg langbukse til biltur hjem. Jentene satt barbent. Men ble både tyttebær, blåbær, kantareller, steinsopp og sort trompetsopp. Nå står støvlene i tørkeren. Soppen er renset og i dag blir det finnbiff med sopp til middag. Ha en fin dag, og håper du fikk en fin tur ut.

      1. Det var da en kjempefin beskrivelse fra turen du hadde med jentene ute i skogen for å plukke sopp og bær, høres ut som en nydelig middag med selvplukket tilbehør nam nam.

        Har selv sittet i regnværet og fisket fikk to stykker, hadde tenkt å skrive ett innlegg om det men veit ikke om det er så lurt. Da jeg kom hjem så måtte jeg skifte fra ytterst til innerst, så ja det regnet jo litt sånn yr regn som jeg kaller vått regn.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg