En dame med bart, og hvor ble det av eierene av disse bartene.

 

 

 

 

 

Ja nå er jeg klar til å gjøre noe med den pakken jeg fikk i posten fra Frodith https://frodith.blogg.no/  , jeg er nok ikke den med mest fantasi men noe fikk jeg da til.

 

Hun har satt i gang denne utfordringen som kalles hemmelig utfordring, dette syntes jeg var spennende.

 

 

Hvor ble det av eierne av disse bartene?

 

 

Jøss her er det bare barten igjen hvor ble det av de som eier disse da, har de gått igjennom veggen og lagt barten være igjen ser mistenkelig slik ut haha.

 

 

Ja da vil jeg teste dem så da blir det en dame med bart, kommer jeg til å kle dem da får det  bare bli som det blir.

 

 

 

 

Denne var da kledelig opp/ned ser det ut til, skjeler gjør jeg og for å ta en fin selfi er jeg ikke flink til.

 

 

Denne ble vist skakk den men det får ikke hjelpe haha.

 

 

 

Gud hvor sur denne dama ble da det la jeg ikke merke til før jeg hadde lagt ut bildet hahaha.

 

Er ikke enkelt å finne på noe på sparket når man ikke eier fantasi men noe ble det da, og moro var det nå sytes jeg at dette var gøy så det kan bli flere slike utfordringer.

 

Håper dere fikk en god latter for det fikk jeg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Det lurte jeg virkelig på jeg også så faktisk ut som at de herremennene har gått igjennom veggen, ja det ble en dame med bart.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Kjempeherlig Aud Marit!! Synes det var en morsom liten historie, og du ble da herlig og morsom med bart. Det aller gøyeste er at man får lekt seg litt, og tatt noen bilder 🙂 Takk for at du var så sporty og ble med :- ) Jeg legger deg på linke-listen senere i dag 🙂

      1. Jo takker, jeg syntes det var veldig artig å være med. Brukte litt ekstra tenketid, så ble det faktisk noe som jeg tok på sparket. Ja det er kjempegøy og leike litt rundt og fikk tatt noen bilder, Takk for at du likte det jeg gjorde.

        Ønsker deg en fortryllende lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg