En dag kommer og den går men ingenting blir som du hadde tenkt.

 

 

 

Jeg hadde noen tanker og planer men så gikk den ene og den andre i vasken, så tenker jeg hva gjør vel det den turen på kafe kan jeg ta en annen dag  og det kan jeg jo gjøre en annen dag. Ja jeg har i dag utsatt alt jeg ville gjøre har gitt litt faen for å si det sånn, hvorfor skal jeg bruke penger på noe som ikke  gir mer glede enn den halvtimen inne på den kafeen.

 

En ting er godt på slike dager som alt jeg har lyst til ikke blir noe av, så har jeg venninnen min som ringer å får meg ut av de negative tankene og ut av døra  hun ønsket kaffe selskap og skravling.

 

Så ja jeg gikk opp til henne drakk noen kopper kaffe og skravla en lang stund, så gikk jeg opp i butikken for henne og handlet inn for helgen for henne.

 

Så gikk jeg hjem igjen for å se 30 kilometer med skibytte for herrene under ski VM, så jeg la meg på sofaen for å se på tv og slappe av.

 

Lag dere en fin kveld og en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Koselig med venninneprating for å få pratet om ting man har på hjertet 😊

      Hender her også at dagene ikke blir slik man har tenkt. En dag kan jeg ha store planer, men så skjer det noe at man på endre.

      Ønsker deg en kjempefin lørdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Ja det er godt med henne for da behøver jeg ikke holde igjen om hvordan jeg har det. Her skjer det daglig, som i dag som jeg hadde planer om å gå meg en lengre tur så var og er armen min ett smertehelvete så jeg orket ikke ta på meg jakke en gang så da ble det ingen tur på meg.

        Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg