En dag kommer en dag går, går over til natt.

Reklame | Cellbes.

 

 

 

 

Herlig heten så deilig at denne dagen går mot natt, håper resten av helgen går like fort så det blir raskt mandag igjen.

 

Nå skal jeg snart finne senga her i gården så jeg ønsker dere alle en riktig god natt. Jeg skal kneble den stive og vonde beinhaugen, ta en titt på baksiden av øyenlokkene og få meg en god natts søvn for det trenger jeg virkelig nå etter tre døgn nesten uten søvn jeg har i alle fall ikke hat mer enn ett par timer pr natt så mye er det ikke.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

Ps legger ved en klikk, klikk som bare genererer penger ved at dere bestiller noe ingen tvang, ved bestilling så får jeg 12% av prisen dere bestiller for nytt opplegg på akkurat denne.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

Soyaconcept//Happy Holly//Freequent//Freequent//Cream

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg