En dag er gått og det er helg.

 

 

 

 

Ja så er nok en dag blitt til sen kveld og jeg er akkurat kommet meg inn døra her, er blitt mørkt ute så jeg fant ut at det var best å komme seg hjem fra tur. Har vært og samlet flasker som jeg pleier og gjøre hver dag og hver kveld, er jo kommet mange nye studenter og de har jo feste uke nå det kalles vist fadderuka den går i mye festing og det betyr mye tomflasker.

 

Har også vært hos venninnen min i dag og vi to satt og skravlet over en kopp kaffe, var og handlet inn litt for henne i dag for meg så er det noe som jeg gjør med glede for da føler jeg at jeg er til nytte for noen.

 

Nå skal jeg kose meg med tomatsuppe og ett glass vann foran tven der er det spansk fotball på tv2 sport 1.

 

Lag dere en fin kveld men nå må dere huske å bruke refleks hvis dere skal ut.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg