En dag er blitt kveld før jeg har rukket å få tenkt meg om.

 

 

 

 

Ja så er nok en dag blitt til kveld, i dag så har jeg hatt en fin dag og jeg er ikke vant til å ha så mange fine dager etter hverandre så jeg blir rett og slett glad av det. Å en annen ting som gjør ting litt lettere jo jeg har blitt nesten to kilo lettere på to uke også så det er bokstavelig blitt lettere dager, jeg har bestemt meg for å ha en endring i hva jeg spiser å når. Spiser man litt mindre men oftere så kan man gå ned i vekt det har jeg funnet ut, men det er best å gjøre det på en sunn måte ikke som meg spise veldig lite og sjelden for det er ikke sunt.

 

Men nok om det og over til noe annet, nå sitter jeg og ser på farmen jammen stort ukes oppdrag de får får håpe de får det godkjent denne uken.

 

Har også vært oppe hos venninnen min til kaffe og skravling, er så deilig med ei som er slik som henne som jeg bare kan være meg selv det er ikke mange som er slik som henne.

 

Så var jeg utenfor bymisjonens kafe for å prate med ei annen venninne som jobber der, hadde ikke mulighet til å gå på kafe i dag  det får vente til nærmere helgen tror jeg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Herlig når dagen er god. Flott med to kilo ned. Du finner din måte og Kokken sin måte. Dere er flinke altså! Det ble et stort oppdrag på Farmen, men de andre får fnatt av Kåre der han går rundt å sier flink til alle sammen. Ble en del fliring her altså. Blir jo spennende hvem han velger til første kjempe i kveld. Håper han velger en som ikke har vært i kamp. Det er noen av dem også.
      Får vaske noe i dag også, og ute er det regn og liten kuliing. Snøen som var her forsvant. I morgen legekontoret og få satt influensavaksinen og bli ferdig med den. Ha en fin dag. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er godt med sånne gode dager, og det har vært en slik nesten bra dag i dag også. Ja jeg ble glad når det faktisk var to kilo, jeg gjør det på min måte og kokken på sin måte takk for at du syntes vi er flinke.

        Var jo kjempestort ja det er ikke bare de andre deltakerne som får fnatt av en som går rundt og sier flink til alle sammen flere ganger om dagen, det fikk faktisk jeg også måtte bare flire av det.

        Blir spennende å se hvem som blir førstekjempe i dag, er mange som har sneket seg unna disse tvekampene håper også at han velger noen som ikke har vært i kamp er jo kampen for tilværelsen så da burde alle vært i kamp før finalen mener jeg da.

        Ja vaske har jeg gjort også her har det vært sol men ikke så veldig varmt og det er godt vi er jo i november så det får vi bare tåle, snøen kom og gikk på samme dag håper det kommer mer snø snart og at den ble her.

        Lykke til med vaksinen i morgen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg