En blogg jeg leser hver dag og som har fått meg både til å le og gråte.

 

 

 

Ja det kom en mannlig blogger inn her på blogg.no sen sommeren, som vekket min oppmerksomhet og det var en blogg som fikk meg til å se livet med andre øyne. Han er utrolig flink blogger og som har ligget på topp i mange uker, ligger nå blant topp tre og det er godt og se at noen får det virkelig til. Den bloggeren har både fått meg til og gråte og le det er en åpen og ærlig blogg om livet på godt og vondt, og det er godt og se at det ikke bare er unge damer som skriver om sminke og mote som kommer seg opp og fram i denne blogg verdenen.

 

Dere kan se her hvem som er min favoritt blogger: https://kokkejaevel.blogg.no

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg