Ei som er tøff som har tatt ett oppgjør som mange andre ikke hadde turt og gjøre.

 

 

 

Ja i kveld så fant jeg ut at jeg skulle framsnakke en blogger jeg har fulgt en stund, hun tok et oppgjør med ABIP som sikkert flere av dere har fått med dere. Hun har vært ryddig og rolig og flink til å sette ord på sin misnøye angående det kurset som ABD har lurt mange med i, selv hadde jeg veldig lyst til og melde meg på men etter og ha lest litt om det nå så er jeg glad for at jeg ikke hadde råd til å være med på dette kurset

Nå håper jeg bare at dette kurset blir sett etter i sømmene og at de som ønsker å få pengene sine tilbake kan få dem tilbake, og kanskje de fra forbrukertilsynet virkelig går dette firmaet i sømmene sånn at andre slipper og oppleve det samme som denne tøffe dama for dette er et firma som ikke skulle ha sett livets lys mener jeg da.

 

Stå på og blogg som du pleier for du har en kjempe fin blogg, dere finner bloggen her:http://Metteask.blogg.no

Ta dere en titt innom så finner dere mer om saken og mange andre innlegg, hun skriver også om mat med mer.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg