Du er bra nok som du er, ikke bry deg om hva andre må mene.

 

 

 

Har mange tanker som surrer rundt i hodet å det er ikke lett å vite om det er ting som har skjedd eller som kommer til å skje, har også noen tanker eller om det er følelser som gjør at det er vanskelig å sortere alt på en gang. En tanke som kommer opp og opp igjen er er jeg bra nok eller ikke. Men hva er å være bra nok er det at jeg skal være bra nok for meg selv eller er det at jeg skal være bra nok for alle andre, jeg veit ikke men jeg sier alltid at jeg er bra nok for meg selv og det må da være bra nok for andre også eller så er ikke de menneskene som ikke mener jeg ikke er bra nok som jeg er vil jeg ikke ha i mitt liv sånn er det bare.

 

Håper bare at det ikke er noen som mener at dette innlegget omhandler dem, det gjør det ikke dette er om meg og mitt og ingen andres liv det handler om dette er mine tanker om tingenes tilstand.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg