Dose tre er tatt og føler meg ikke helt bra.

 

 

 

Var i dag klokken 09.00 og tok min tredje dose, er ikke helt i form denne gangen har hodepine og feber følelse noe jeg ikke hadde ved de to første kan jo være at jeg fikk en annen vaksine enn de to første dosene. Nei nå får det være nok klaging fra meg men dette oppsto nå i ettermiddag, får se hvordan jeg er når jeg står opp i morgen.

 

 

Jeg var også på tur i dag i dag gikk jeg meg en tur, var også oppom venninnen min på kaffe og litt skravling. Var også oppe å handlet for henne, da jeg kom ned fra butikken så valgte jeg å gå hjem å la meg på sofaen  med god samvittighet. Har jo gått 10000 skritt i dag  så jeg må jo kunne si meg fornøyd med det, var ute å gikk en kveldstur men det ble ikke langt det ble bort til enden av parkeringen ved sykehuset å hjem igjen det tok femten minutter en strekke som jeg til vanlig bruker to minutter på. Så da kan jeg si at formen ikke er bra når beina ble vonde og ikke ville være med på det jeg ville, men nok om det og over til noe annet.

 

Nå sitter jeg å ser på håndball på tv2 sport 2 Sola mot Storhamar det blir nok sist nevnte som vinner.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
      1. Den fikk jeg på de to første dosene, og merket ikke annet enn litt øm i armen ikke mer enn det men fikk Pfizer det gikk ca en time så kom smertene og hodepinen og feberfølelsen.

        Dette skal nok gå bra det vennen, takker for den god bedrings ordene.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Om det er en trøst så fikk jeg vondt i armen, tung i hodet og uggen i kroppen. Slokna på sofaen og sov lenge, sov hele natta da var jeg utslått. Dagen etter var det helt greit og armen var vond. Håper du føler deg bedre i dag. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg fant ingen god stilling verken på sofaen eller i senga i natt så jeg har ikke sovet noe særlig godt i natt, sovnet klokken 07.00 og våknet igjen to timer etterpå så søvn har det vært dårlig med.

        Er bitte litt bedre i dag men ikke mye, håper jeg får sove i natt for det trenger jeg virkelig.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Ikke uvanlig og bli litt uggen noen dager.
      Da er det bare å slappe av noen dager.
      Godt å bli ferdig med 3. dose.
      Da er du godt beskyttet.

      1. Nei men er jo litt rart at jeg skulle bli det nå som jeg fikk en annen vaksine enn de to første, de to første var jeg bare øm ved stikkstedet nå har jeg feber og er ubekvem.
        Har slappet av i dag i allefall litt.

        Ja det er godt å vite at jeg er ferdig vaksinert nå helt til de finner ut at vi alle må ha en vaksine nummer 4, håper ikke det skjer for jeg orker ikke en slik runde som de to siste dagene en gang til.

        Får håpe jeg er godt beskyttet nå for jeg som sakt orker ikke en runde til.

        Ønsker deg en riktig god kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Godt nytt år til deg.

        Jo takk er bitte litt bedre i dag men feberen er der enda, og er veldig slapp.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg