Disse reklamefrie dagene på tv er musikk for mine ører og øyne.

 

 

 

Ja det er noe positivt med denne julehøytiden man slipper og se og høre på disse reklamene, de har som vanlig opplysnings kampanjer for dyrebeskyttelsen og sos tjenester de har også mye annet og vise i stede for reklame i julen og det er jo positivt.

 

For å sitte og se på film eller sport og så må de ha reklame kunne ikke det vente som for eksempel til håndball eller fotball kampen er ferdig eller det er pause i kampen, ikke stoppe midt i kampen for å spille av en reklamefilm.

 

Men det er vist noen som syntes det er de frivillige organisasjonenes tiggetid i julehøytidene, men da har de ikke hørt nøye etter for det de sier er ikke ett ord om å gi ei krone de forteller for ett eksempel som de sier i sos hjelpetelefon er hva er det jeg kan hjelpe deg med og den i andre enden svarer jeg veit ikke. De er der for at folk i en vanskelig situasjon psykisk eller fysisk kan få noen å prate med, er det og tigge eller er det en informasjon? Jeg mener det er å informere om at det finnes slike telefoner som du kan ringe for å få noen og prate med og som hører på hva du har og si, jeg har selv måttet bruke den telefonen for og ha noen og prate med i denne ensomheten som man kjenner på i denne familie sammenkomst tiden som julen er og jeg for min del er ikke en del av noe slikt jeg sitter alene hver dag og det føles vondt i disse dager og ikke regnes som et menneske som kan få ta del i familiesammenkomster. Men det blir vel slik når man ikke er en del av familien, jeg må leve i ensomhet i julen men det er akkurat i disse dager at det gjør litt vondt. Men for å si det slik da får man bare kose seg så godt en kan bedre får man ikke gjort det, jeg trives i mitt eget selskap men i julehøytiden så kan det bli litt for mye følelser av å være ensom men det er noe jeg må leve med for jeg er ikke bra nok til å bli buden til noen i familien så da blir alle disse høytidsdagene litt for mye for min del så jeg gleder meg til den 27 desember for da er det en vanlig dag igjen med åpne butikker. Så jeg også kan få noen og prate med for det er ikke mange og se ute når alt er stengt, da er det heller ingen å prate med.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

VI BLOGGES FOLKENS!!

4 kommentarer
      1. Ja det virkelig opplysende disse innslagene fra frivillige organisasjonene er bra, og de har nok litt trafikk i disse høytids dagene og så blir de jo kjent når de blir vist på tv. Å tusen takk, de passet perfekt Elvis takker også. Sender deg også en fortsatt en riktig fin jul i London.

        En kjempe varm jule klem fra meg og Elvis gutten.

    1. Deilig å slippe reklamen. Jeg liker best romjula og fridagene jeg. Er ikke SÅ glad i jula jeg heller selv om jeg har familie å feire med. Det er mye som blir litt ekstra “rart” for mange i høytidene. Hverdagen er best på et vis. Ønsker du får en fin tur eller noe i disse dagene, blir det fint vær er det mye å ta bilder av ute 🙂

      1. Ja det blir mange fine turer for jeg har en som må ut, det er super godt for da slipper jeg og sitte inne hele dagene. Er mye fint å ta bilder av uansett vær men det blir ekstra fint om det hadde blitt fint vær og sol ute.

        Ønsker deg og dine en riktig fin Onsdag.

        Klem fra meg og Elvis..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg