Disse dagene går fort, skulle ønske dem hadde gått fortere.

 

 

 

 

Ja den overskrifta hadde ikke passet bedre enn den gjør og har gjort i dag, kaldt men det har vært sol i dag har vært på to turer og ja jeg fant til sammen fire flasker. Gleder meg til vår og sommer for da er det flere å finne, ja nå ble det flasker og penge snakk her men skal ikke si mer om det nå.

 

Hadde en spleis gående i en måned nå og den er nå avsluttet, jeg publiserte den ikke på bloggen så de kronene jeg fikk inn er en måneds pant og det jeg fikk for å handle av venninnen min og det var 360 kroner. De kommer godt med til å betale ei regning som er på 385 kroner, det er bilder hos tannlegen og det er en betennelse i tannrota mi det går vel over etter hvert.

 

 

Det var det og over til noe annet, ja jeg gleder meg til den tanna blir bedre og at det snart er påske for da går det mot vår. Ja tenk jeg gleder meg til påske ikke til alle helligdagene, men at det da går i kvantesprang mot våren.

 

Lag dere en fin kveld og en god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
    1. Hei❤️ Så flott at du har tatt bilde hos tannlegen. Betennelse i rota er fryktelig vondt, det har jeg selv hatt mange ganger. Men med antibiotika blir det bra innen noen få dager heldigvis. Ønsker deg en nydelig dag. Klem

      1. Ja vondt er det skal hente antibiotika på mandag fikk en ti dagers kur, har ikke mulighet til å hente de før da. Bra om det blir fort bedre for dette er ikke holdbart.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg