Dette ser ut til å bli en lang natt.

 

 

Ja det å planlegge noe er bortkasta for min del, for her er det lite søvn å få for min del. Finner ingen god stilling slik at jeg faller i søvn, grunnet altfor kraftige smerter i hele kroppen. Så jeg skal snart ta to paracet og se om jeg finner en god stilling på sofaen, må vente i to timer til før jeg kan ta to til så da er det bare å vente. Angsten sliter meg også i filler men det har jeg lært meg og leve med, men noen ganger så går det bare ikke å det gjør så vondt at men det er noe jeg bare må holde ut og jobbe meg igjennom for det er ingen hjelp å få.

 

Nå skal jeg gå ut på verandaen og ta meg en røyk, så går tiden litt fortere slik at jeg kan legge meg ned på sofaen å få meg kanskje en time med søvn. Kan jo også sove litt på dagen i morgen så det gjør jo ingenting.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Hei.
      Håp du fikk sove. Ikke lett når en har vondt det vet æ alt om.
      Det er mye sport på tv i disse dager og det liker jo du.
      Du får ha en fin søndag
      Klem fra mæ

      1. Er vanskelig å få dagen etter til å gå når man ikke har sovet, fant jo en god stilling til slutt og fikk ett par timers søvn på morgenen.

        Ja hurra det er mye sport på tv om dagen så det blir til at jeg sitter og ser på det, ja jeg er kjempe glad i sport så det blir mye inne tid om dagen.

        Jeg skal kose meg, å ordne handle listen til i morgen.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg