Dette har jeg gjort i dag er ikke mye men noe.

 

 

 

I dag har jeg faktisk gått meg en lang tur, var også en tur innom laagendals museet og der var det kommet noen dyr både geiter og killinger sauer med sine lam og to kuer. Da veit en at det er sommer når disse dyrene tar seg ferie i byen, å det er så koselig og se dem vandre sorgløse på markene. Har dessverre ikke noen bilder av dem for det glemte jeg.

 

Så var jeg oppe hos venninnen min, vi skravlet over en kopp og en røyk. Det er så veldig koselig, og så trengte hun noe i butikken og det er noe jeg gjør for henne med glede.

 

Nå sitter jeg å ser på sommerhytta og ukefinalen, litt spent på hvem som får gullhammeren. Jeg håper på Anna og Jone men det er vel Kurt og Veronika som får den, synd men sant.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

2 kommentarer
    1. Neste sesong bør TV 2 sørge for at det er totalt 4 uerfarne par som konkurrere i Sommerhytta. Det vil bli mer rettferdig. Å få inn en ny dommer og ut med Aina. Tvillingene ikke fått en eneste hammer, og det er trasig synes jeg. I dag skal jeg til kirurgen huff jeg gruer meg. Går nok bra. Klem til deg fra meg. Har klikket på produktene men å sove ute blir ikke meg. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det burde de gjøre men det var da tre par i år som ikke hadde de store erfaringen med snekring da de startet, men de alle blir jo så flinke etter hvert sånn er det bare.

        Jeg syntes dommerne er greie jeg da, ja tvillingene har ingen hammer men de får jo med seg de premiene de vinner i disse konkurransene som de har to av i uka.

        Håper det gikk fint hos kirurgen du skulle til, er ikke mye gøy forstår at du har grudd deg. Takk for klikkene jeg sov ute i natt og ble der ute fram til en time siden. Takk gud for at vi alle er forskjellige, så jeg har vært uten nett til nå så derfor er jeg sen med å svare.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg