Dette har jeg brukt dag til.

 

 

 

 

 

Jeg stod opp litt over syv i dag og da leste jeg noen blogger drakk noen kopper kaffe tok meg noen sigaretter, ja jeg røyker og det er min sak. Så skrev jeg et innlegg som var litt opp i dagen nå, men det traff ikke i det hele tatt men det er noe jeg har tenkt på lenge. Så gikk jeg og Elvis på morgentur og da merket jeg at ikke alt var som det skulle kroppslig for min del, etter å ha gått noen meter så fikk jeg en brennende smertefølelse i skulder, nakke og øre på venstre side. Gikk rundt som om jeg var full på grunn av svimmelhet da jeg kom hjem så la jeg meg ned på sofaen, så tok jeg tempen og den viste seg å være noe for høy ca 38,5 så man kan vel si at en har feber men ikke for høy heller. Så ringte ei venninne av meg og lurte på om jeg kunne handle for henne og jeg gjorde det uansett hvor svimmel og vondt jeg hadde for det er godt å føle at en er til nytte for noen, den turen til butikken betyr hundre kroner og i dag var det en del pante flasker også så det ble litt ekstra noe som kommer godt med hos meg.

 

Nå sitter jeg og venter på kvalik kampen i fotball mellom Norge og Sverige på Ullevål stadion, blir en spennende kamp som jeg heier på Norge selvfølgelig og Norge må slå Sverige for å kunne ha håp om å komme til sluttspillet i EM. Jeg tror det går helt bra for Norge der det må det bare, guttene våre er jo gode nok til å slå Sverige så det synger.

 

Nå får det være nok fotball snakk og avslutte innlegget her og nå.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg