Dette har dagen i dag bringet og slik ble dagen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ja det har jo vært en sånn dag som man må se på hva en egentlig har fått utrettet, for min del i dag så er ikke det så mye. Men det har vært en kjempe fin dag med mye sol og det var godt og varmt i dag, har vært mye ute sovna ute på verandaen i sola. Før den tid så var jeg ute på morgentur med Elvis gutten med en liten vri for under turen så ringte ei som jeg pleier og være hos på kaffe besøk og gå og handle for og det gjorde jeg i dag også.

 

Ettermiddagen ble litt for kort til å rekke alt det andre jeg skulle ha gjort, men jeg pleier å si at det er på slutten av dagen en kan si hvordan denne dagen har vært og den har vært avslappende og god. Da får vi se hva natten bringer og den oppsummeringen får en ta i morgen tidlig.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

 

 

 

2 kommentarer
    1. Så godt at du fikk en god dag. Det er ikke alltid man får gjort alt man planlegger i løpet av dagen, men så kan man jo prøve å gjøre det neste dag, eller dagen etter der igjen. Det meste haster ikke, egentlig. Jeg burde vasket, støvsuget, ryddet. Det ser ikke ut her. Men jeg har hatt flere på overnattinger og var sliten da de dro. Så da ga jeg blaffen i kaoset. Tar det i morgen.
      Så får du ha en god natt også! Samme til Elvis, selvsagt.

      1. Her i huset så blir ikke så mye planlagt, tar dagen som den kommer og får gjort det jeg må men i dag ble det ikke slik for jeg var så utrolig sliten. Sliter med store smerter i alle ledd, men det er ikke noe som er noe vits i å klage over det.

        God natta til deg og dine fra meg og Elvis gutten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg