Dette fikk jeg til jul, litt sen men bedre sent enn aldri.

 

 

 

Disse fine vottene og pannebåndet fikk jeg anonymt fra en av mine lesere, dem har jeg brukt mye på tur i romjulen deilig og varme votter og pannebånd. Det er veldig koselig at leserne mine gjør slike ting, jeg elsker ting som er laget selv som strikk.

 

Her var det en pakke med pute jule pute fin som bare det, fikk også en pakke med puslespill fra den samme leseren kos har puslet puslespillet en gang godt tidsfordriv.

 

Og fra den samme leseren fikk jeg disse to bøkene. Den røde er inspirasjonskalenderen 2021 som jeg har tatt i bruk.

 

 

Denne godingen fikk jeg også fra en av mine lesere.

 

 

Og så var det også en del som vipset meg penger, det var også lesere. Tenk at vilt fremmede gjør slike ting, jeg takker dere alle for både vipsene og pakkene som kom med posten til meg jeg er og blir helt rørt. Veit ikke hva jeg kan gjøre i gjengjeld  annet enn å takke.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Så utrolig koselig gjort av mennesker som leser bloggen din! Bare til å nyte og si takk og det er ting du kan kose deg med. Den kalenderen har jeg også! I år og flere år tilbake. Koser meg veldig med den! Stor klem herfra..

      1. Ja jeg ble helt rørt av hva de gjør. Jeg nyter det jeg å jeg har takket, den kalenderen ser kjempebra ut jeg har begynt å planlegge litt selv om man fikk flere innskrenkninger i livene våre nå i fjorten dager.

        Ønsker deg en kjempefin søndagskveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja menneskeheten er gode de jeg har hatt troen på det hele livet jeg.

        Ja det varmet meg og rørte meg til tårer. Å jeg takker dem alle en gang til, får ikke sagt takk for mange ganger.

    2. Heisan og en god mandag til deg. Kan nå bare fortelle at det er meg som var den anonyme giveren av votter og pannebånd som du fikk. Var ikke så sikker på om du ville like dette så derfor ble jeg anonym. Men veldig artig at du likte det og ikke minst vil bruke dette. Jeg strikker så mye så for meg så er det så koselig og kunne gi bort og at det også blir brukt. Ellers er det bra at flere har gitt deg litt gaver og noen kroner. Kommer sikkert godt med i en trang hverdag for deg. Må du ha en fin dag og en god klem til deg.

      1. Dette var noe jeg virkelig trengte har dårlig med votter og slikt, Jeg må virkelig si tusen takk en gang til jeg ble så glad for begge tingene. Jeg blir alltid glad for gaver.

        Ja en del av de pengene jeg fikk til jul har jeg spart slik at jeg har litt ekstra å ta av.

        Ønsker deg en riktig flott mandagsettermiddag.

        Kjempe klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg