Dette er et hjertesukk til dere som må finne feil i alt en bloggergjør.

 

 

Jeg har lenge lurt på hvorfor folk har så imot bloggere især toppbloggere, det fines mange som har utrolig nok så er det veldig mange som er sjalue på de som er topp bloggere. De mener at det ikke er en virkelig jobb dere som mener det får være velkommen og prøve selv, for å si det slik så er jeg ingen toppblogger men jeg mener at dere får se på dem som virkelig jobber ræva av seg for å tilfredsstille både lesere og sponsorer. Det eneste folk gjør når de leser bloggene deres er og lete etter feil eller noe og ta dem på, og finner de ikke noe så plukker de tingene fra hverandre og setter tingene sammen slik at de finner feil. Skriver de et hverdags innlegg og har barn så kan de ikke skrive om dem eller legge til et bilde av dem uten at disse fra blogg politiet inne på kvinneguiden til og legger ut tråder om det om dem der ute, har virkelig ikke de menneskene der noe annet å gjøre har de så mye skrive glede så burde de begynne å blogge istedenfor.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
    1. Noen har for lite å gjøre kanskje? Blås i dem!
      I dag fikk jeg gjort en del ærend i byen. Det er ikke ofte jeg har behov for å gå til sentrum lenger. I tenårene skulle man dit helst daglig, bare for å henge.
      Plenen fikk jeg også tatt sent i ettermiddag, så det ble enda mer trim. Temmelig stiv i kroppen nå.
      Flotte hester på det bildet ditt. Det er en haug hester på en gård i nærheten, barn og unge går og rir der og steller hest. Det hender jeg treffer ryttere når jeg går turer. Tror de også har hester som deltar i løp, men dem er det en voksen som trener i en egen løype, grusbane, på eiendommen. Fantastiske dyr.
      Ha en flott kveld, både du og Elvis. Klem ❤️

      1. Ja jeg blåser i dem jeg men det er vondt og se hvordan de bruker hersketeknikk der inne. Jeg er glad jeg ikke har noe plen og klippe nyser nok av at andre gjør det. Ja det er noen nydelige hester vi har i nabolaget enda vi bor midt i byen, dette bilde tok jeg på museet som ligger fem minutter unna her jeg bor i gang avstand. Er ikke lov og ri på dem for det er to store hu hester og ett føll.

        Ønsker deg og dine en riktig god kveld. Klem. Sorry at jeg ikke svarte før.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg