Dette er en test på det og legge ut lenk på videoer fra YOUTUBE kanalen min.

 

Jeg veit ikke om dette ble noe men jeg har prøvd og legge inn en video på bloggen, ser vist ut som det bare ble en lenk til videoen på YOUTUBE kanalen min. Håper det går greit og gå inn på den lenken, ser jo sånn ut at det går greit.

https://youtu.be/ppFZNkXBhFU

 

Jeg skulle ønske at noen hadde ønske om og følge eller abonnere på min YOUTUBE kanal, det er jo frivillig det hadde vært moro om flere vil abonnere på kanalen min.

 

Har vært dårlig til og følge den opp for det har ikke vært noe moro og bare legge ut noen video snutter når ingen ser på dem, vist det går å legge inn lenkene til videoene mine her på bloggen så er det mer moro og oppdatere kanalen min på YOUTUBE kanalen min også.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg