Dette er en dag som jeg ser på som en pause i hverdagen.

 

 

 

Ja det er faktisk søndag å det er en dag som jeg slapper av, gjør minst mulig for jeg har ikke noen som savner meg på en søndag. Så da kan jeg gjøre hva jeg vil å det jeg vil i dag er å ikke gjøre noenting, for i dag så er det en slik dag bare slappe av å gjøre ingenting. Jo noe må jeg gjøre å det er å lage mat å vaske oppvasken så alt er rent å pent, å mat må en ha selv om man bare skal slappe av.

 

I morgen er det mandag å da skal jeg tidlig opp for å ta ukens innkjøp for da kommer det noen kroner inn på kontoen min igjen, og resten av uken går jo i en fart som en ikke klarer å følge med på så det er godt med en dag en kan slappe av på.

 

Nå skal jeg faktisk legge meg på sofaen og se på tv, da veit jeg at jeg kommer til å sovne men det gjør vel ingenting forsømmer jo ikke noe. Gidder ikke å gå ut en tur nå i regn været må jo ikke ut så da blir det slik, savner faktisk noen som må ut på tur skulle gjerne hatt en hund som kunne vært med men det har jeg ikke råd til. For det å gå til innkjøp av en valp er jaggu så dyrt, så det ser jeg meg ikke råd til en skal jo leve også. Da er det bedre med mat på bordet enn å ha en hund som kan dra meg ut iallefall 3 ganger om dagen, så da får en leve i ensomheten sin men jeg elsker mitt eget selskap så det skal nok gå bra. Det må bare gå enkelte dager går det kjempe bra, andre dager så er det ikke så greit da er alt så grått og trist men det er flest dager som går helt greit.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Jeg kjenner mange med hund, jeg har faktisk lånt en noen ganger og da får jeg mye ut av turen. Dagen i dag blir nok bra den må bare lage den selv god så blir alt bra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg