Dette er en dag i mitt liv.

 

 

 

Dagen startet med frokost og en god kopp nypete så leste jeg noen blogger under frokosten, det er noe jeg kan gjøre for jeg våkner og spiser alene noe jeg trives veldig godt med. Grunnen til det er at da kan jeg gjøre hva jeg vil og ikke ha noen som bestemmer over meg, det er deilig det så lenge jeg går turer med lille Elvis gutten og det er noe jeg gjør med glede. Ut å gå er jo noe av det viktigste jeg kan gjøre uansett hvor vond og stiv kroppen min er, og det burde flere gjøre så kanskje vi ikke hadde blitt et innesittende folke slag som vi er blitt. Nå mener jeg ikke at alle er det men det er mange som kun går for å handle og det er faktisk ikke å gå tur i skog og mark, men folk får jo gjøre som man vil jeg hater å gå i slike store handlesentrer jeg går ikke ditt så fremt i fram at det er noe jeg må ditt og handle noe for jeg handler ikke over nettet.

 

Så var jeg og kjøpte meg mat og tok med meg hjem, jeg kjøpte meg ferdig laget hente mat og det ble thai mat til middag i dag. For å si det slik så er ikke det en vane for jeg har ikke handlet takeaway mat på 5 år så da kan man vel si at det er en engangs foreteelse. Jeg liker best å lage maten min fra bunnen av selv for det er og blir billigst,  men en sjelden gang så må det være greit for jeg vist faktisk ikke hva jeg ville ha i dag også glemte jeg og ta det ut fra fryseren det jeg hadde tenkt å ha i dag før vi gikk ut på tur i dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg