Dette blir tydeligvis en lang natt.

Ja som overskriften sier så blir dette en lang natt, for jeg får jo ikke sove og da blir naturligvis natten lang. Men i stedet for for å ligge i senga og vri meg så valgte jeg å skrive dette innlegget til dere, trøtt som en dupp men hva hjelper det når man ikke klarer å finne roen sånn at man kan sove 💤. Det er lenge siden sist jeg hadde en slik natt, å dagen i morgen blir jo helt ødelagt av dårlig nattesøvn.

Skal nå stå opp og ta meg en tur ut på verandaen min å stå der og se på månen og stjernene som skinner så fint, kanskje jeg får sove etterpå pleier det så da får jeg prøve det.

 

Ønsker dere alle en riktig god natt og sov godt og drøm søtt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

VI BLOGGES FOLKENS

2 kommentarer
    1. Samme her, og jeg hater nattevandringer innendørs. Dette var andre gang på noen få dager. Forrige gang virket det faktisk å drikke et krus varm melk, for jeg sovnet etterpå. Men det orket jeg ikke siste natten. Det er ikke akkurat verdens beste drikk, for å si det slik.

      1. Ingen morsom natt. Jeg drikker ikke kald melk engang så varm melk hadde ikke vært det store her i gården, drakk faktisk en varm kopp te og det hjalp meg klokken halv fire på morgenkvisten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg